Nov 3, 2009

1st time jadi blogger



salam semua..
nie first time saya menulis blog,jadi klu ada silap dah salah, tolonglah betulkan
blog nie saya tulis untuk kongsi pengalaman hidup saya sendiri* (yeke sendiri) sebagai student di universiti, saya sebenarnya dah tahun kedua kat ipt nie, rugi rasa dulu kalau boleh start wat blog masa awal2 masuk dulu kan bagus lagi banyak benda dilalui,lagi banyak benda yang boleh dikongsi, tapi x pelah, daripada x wat blog terus (hahahaha)

tapi sebelum saya bercerita, janganlah tanya saya nie study kat u mana, bukannye nak berahsia, tapi takut2 ada yang mengambil kesempatan dalam kesempitan (nak amik kesempatan untuk ape??), bagi siapa2 yang dah tau 2, buat2lah x tau yerk, tapi kalaulah tersempak secara live, sapa2 lah, pergi arr belanja minum teh tarik 1 ke x pun kalau nak best belanja makan sekali, dapat pahala orang yang belanja makan tadi 2..

jadi kepada anda semua (knpe ayat formal sangat nie)..
teruskan membaca blog nie, blog nie sesuai untuk semua lapisan umur,
kalau yang dah bekerja pun boleh lagi follow blog nie, mana tau terkenang zaman remaja dulu semasa belajar di ipt,bagi yang baru nak masuk ipt pun boleh baca untuk buat persediaan menghadapi kejutan budaya di ipt, yelah, zaman di sekolah dulu lain dengan zaman di ipt kalau nak dibandingkan, mana tau de perkara2 yang boleh dicontohi,boleh dijadikan sebagai pedoman,kalau perkara2 yang x elok jangan pula kita jadikan contoh plak, abis masa depan nanti, tapi apa yang penting masa study nie ialah study,betul x??,betul kan, time study kita study, time makan kita makan,barulah tersusun skit jadual harian kita,jadi sekarang betulkanlah niat kita,tapi jangan plak x baca lagi blog nie sebab tadi cakap time study terus study je, boleh buat benda lain tapi berpada2lah,apa2 pun sekarang dah nak dekat final exam (bukan dekat tapi memamg dah final pun), insyaAllah kalau diberi wakti saya akan meng-update blog nie untuk tatapan anda semua,apa2 pun,all de best untuk anda dalam apa jua perkara yang anda lakukan (yang baik sahaja).

0 comments:

Post a Comment